شرایط اخذ نوبت:
لطفاً قبل از شروع نوبت دهی، موارد زیر را به دقّـت مطالعه فرمایید:
1-امکان نوبت دهی اینترنتی فقط از يك ماه تا یک ساعت قبل از ارائه خدمت وجود دارد.
2-جهت لغو نوبت تا 6 ساعت قبل از وقت رزرو شده اینجا کلیک نمایید. (توجه کنید در صورت لغو نکردن نوبت در سایت و مراجعه خدمت دهنده، وجه پرداختی شما عودت نخواهد شد)
3-در صورت لغو نوبت از سوی مرکز(مرخّصی پزشک و…) فقط به شماره موبایل ثبت شده در قسمت تکمیل اطلاعات، پیام کوتاه ارسال می شود.
4-دقت کنید که نوع و اطلاعات درخواستی را درست انتخاب نمایید؛ در غير اينصورت، مرکز مسئوليتي در قبال پذيرش شما نخواهد داشت.
شرایط بازپرداخت و بازگشت وجه:
سیاست بازپرداخت و بازگشت وجه ما حداکثر 7 روز طول می کشد. اگر بیش از 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای درمانی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.
موارد غیر قابل برگشت اضافی:
- کارت هدیه
- محصولات نرم افزاری قابل دانلود
- برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی
برای تکمیل بازگشت شما، ما نیاز به رسید یا مدرک خرید داریم.
لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:
- کتاب با نشانه های آشکار استفاده
- CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
- هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا از بین رفته است.
- هر کالایی که بیش از 7 روز پس از تحویل برگشت داده شود.
بازپرداخت:
پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش میشود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز واریز میشود.
عدم یا تاخیر بازپرداخت:اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.
بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.
اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز وجه خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
موارد تخفیفی:فقط کالاهای با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام تخفیفی قابل استرداد نیست.
مبادلات:
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، ایمیلی به آدرس ایمیل ما ارسال کنید و کالای خود را به آدرس ما ارسال کنید.
هدایا:
اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش بازگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.
اگر کالا هنگام خرید بهعنوان هدیه علامتگذاری نشده بود، یا هدیهدهنده سفارش را برای خودش ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیهدهنده بازپرداخت میکنیم و او از بازگشت شما مطلع میشود.
ارسال و بازگردانی:
برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس ما ارسال کنید.
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.
اگر اقلام گرانقیمت و با ارزش بالا را برمیگردانید، میتوانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.
کمک خواستن:
برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید.